Звернення телефоном

Графік

проведення прямих “гарячих” телефонних ліній

керівництвом Запорізької облдержадміністрації

у ІІ кварталі 2017 року

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Займана посада

Дата та час проведення заходу

1.

Бриль

Костянтин

Іванович

голова обласної державної адміністрації

За окремим графіком

2.

Давтян

Дмитро

Олександрович

перший заступник голови обласної державної адміністрації

18.04.2017

з 14.00 до 15.00

3.

Бабанін

Олександр

Олександрович

заступник голови обласної державної адміністрації

11.05.2017

з 11.00 до 12.00

4.

Гугнін

Едуард

Анатолійович

заступник голови обласної державної адміністрації

16.05.2017

з 10.00 до 11.00

5.

Скобліков

Віктор

Вікторович

заступник голови обласної державної адміністрації

07.06.2017

з 11.00 до 12.00

6.

Бойко

Зінаїда

Михайлівна

заступник голови — керівник апарату обласної державної адміністрації

19.06.2017

з 11.00 до 12.00

 

Телефони прямої “гарячої”

телефонної лінії:

 

0 (61) 224-66-22

0-800-503-508


Графік

проведення “Прямих ліній”

у виконавчому комітеті Енергодарської міської ради

на ІІ квартал 2017 року


Прізвище, ім’я, по батькові

Займана посада

Дата та час проведення заходу

 

Якушев

Вадим Анатолійович

 

начальник відділу з питань захисту прав споживачів управління економіки

 

25.04.2017

з 14.00 до 15.00

Музика

Павло Олексійович

міський голова

24.05.2017

з 15.00 до 16.00

 

Телефон “Прямої лінії”:

 

4-08-43


Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (зі змінами, внесеними 02.07.2015) громадяни отримали право реалізувати своє право на звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.

Жителі міста Енергодара можуть звертатися до виконавчого комітету Енергодарської міської ради із усними зверненнями, які будуть записані (зареєстровані) посадовими особами відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату міської ради та її виконавчого комітету за телефоном 4-08-43 протягом робочого часу (понеділок-четвер: з 8.00 до 17.00, п'ятниця: з 8.00 до 15.45, перерва з 12.00 до 13.00).

Під час запису (реєстрації) звернення заявник має зазначити свої прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Розгляд звернень, записаних (зареєстрованих) за допомогою засобів телефонного зв’язку, відбувається у порядку та у строки, визначені розділом ІІ Закону України “Про звернення громадян”.



Відділ по роботі зі зверненнями громадян