Графік проведення прямих “гарячих” телефонних ліній керівництвом Запорізької облдержадміністрації у ІІ кварталі 2017 року
Телефони прямої “гарячої” телефонної лінії:
0 (61) 224-66-22 0-800-503-508 Графік проведення “Прямих ліній” у виконавчому комітеті Енергодарської міської ради на ІІ квартал 2017 року
Телефон “Прямої лінії”:
4-08-43 Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (зі змінами, внесеними 02.07.2015) громадяни отримали право реалізувати своє право на звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку. Жителі міста Енергодара можуть звертатися до виконавчого комітету Енергодарської міської ради із усними зверненнями, які будуть записані (зареєстровані) посадовими особами відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату міської ради та її виконавчого комітету за телефоном 4-08-43 протягом робочого часу (понеділок-четвер: з 8.00 до 17.00, п'ятниця: з 8.00 до 15.45, перерва з 12.00 до 13.00). Під час запису (реєстрації) звернення заявник має зазначити свої прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Розгляд звернень, записаних (зареєстрованих) за допомогою засобів телефонного зв’язку, відбувається у порядку та у строки, визначені розділом ІІ Закону України “Про звернення громадян”.
Відділ по роботі зі зверненнями громадян |
Звернення громадян >