Чисельність безробітних в Запорізькій області знизилась на 7,8 %

опубліковано 14 серп. 2018 р., 06:32 isp web   [ оновлено 14 серп. 2018 р., 06:32 ]

На даний час в м. Енергодар , як і в цілому по країні та області, спостерігається зниження рівня безробіття. За 7 місяців 2018 року комплекс різноманітних послуг та матеріального забезпечення отримали 1026 безробітних, які перебували на обліку служби зайнятості, що на 3,2% менше минулорічного показника. Кількість працевлаштованих за сприяння Енергодарської міської філії Запорізького обласного центру зайнятості становила 766 осіб. При цьому, 453 з них були працевлаштовані оперативно до надання статусу безробітного. З початку року 14 осіб працевлаштовано на нові робочі місця, за які здійснюється компенсація єдиного внеску роботодавцям,  2 особи започаткували власну справу за рахунок отримання допомоги по безробіттю одноразово, 75 безробітних проходили професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації.

Не дивлячись на позитивну тенденцію, ситуація на ринку праці досить складна. Серед основних проблем є професійно-кваліфікаційний дисбаланс між попитом та пропозицією робочої сили. Саме тому, службою зайнятості 2018 рік оголошено роком профорієнтації. Також, з метою підготовки прогнозу потреби у працівниках у професійному розрізі на 2019 рік та визначення перспективи створення робочих місць, проводиться поглиблене вивчення перспектив розвитку регіональних ринків праці. На порталі Державної служби зайнятості запроваджено анкетування роботодавців про потребу в працівниках на 2019 рік.

Директор Енергодарської міської філії Запорізького обласного центру зайнятості Ірина Солдатенко  зазначає: «Для врівноваження ситуації на ринку праці служба зайнятості змінюється та постійно запроваджує у своїй діяльності нові форми роботи. Вже завершено процес реорганізації та перетворення центрів зайнятості в сервісні майданчики з надання широкого спектру послуг. Працює соціальний супровід за підходом кейс-менеджмент, впроваджуються інноваційні підходи на засадах рекрутингу, нові онлайн сервіси, налагоджена комунікація з роботодавцями щодо підбору персоналу шляхом електронного спілкування. Вкрай важливою залишається робота з надання працівниками центрів зайнятості та філій  усіх соціальних послуг на більш якісному рівні».